8833711

[御石] FATE ROSE(The Beatles)

这个是在01结尾处御手洗听的歌,
我相信大家都知道岛田大大的原文出处
发01的时候结尾忘记发了otz


Strawberry Fields Forever
Let me take you down
让我带你去追寻
Cause I'm going to Strawberry Fields
因为我要去草莓地
Nothing is real
世事都很虚幻
And nothing to get hung about
没有太多的东西需要去牵挂
Strawberry Fields forever
唯有永远的草莓地
Living is easy with eyes closed
闭上眼睛惬意的生活
Misunderstanding all you see
曾经所有你看到的无知
It's getting hard to be someone
都被别人夸大其词
But it all works out
一切将变得容易解决
It doesn't matter much to me
不要怕
Let me take you down
让我带你去追溯
Cause I'm going to Strawberry Fields
只因我要去草莓地
Nothing is real
世间纷繁复杂
And nothing to get hung about
不要让自己过的太累
Strawberry Fields forever
因为草莓地永远伫立在我心里
No one I think is in my tree
一些事情就像葱葱的树木
I mean it must be high or low
它们的高低反复
That is you can't, you know, tune in
我们无法改变
But it's all right
这些都没关系
That is I think it's not too bad
我觉得生活不是你想象的那么坏
Let me take you down
我们可以一起走过
Cause I'm going to Strawberry Fields
我曾经去过的那篇草莓地
Nothing is real
世事飘渺
And nothing to get hung about
没有忧愁羁绊我们
Strawberry Fields forever
草莓地 永远的伫立在那里 永远
Always, no sometimes, think it's me
总是在某个时刻 我觉得这就是我
But you know I know when it's a dream
你们知道我一直在做一个梦
I think I know I mean a yes
我一直在想它变化成现实
But it's all wrong
但是我错了
That is I think I disagree
因为我必须得回归现在的生活了
Let me take you down
让我带你们一起去追寻
Cause I'm going to Strawberry Fields
我梦中的那片草莓地
Nothing is real
一切虚幻复杂
And nothing to get hung about
再也没有太多烦恼被我牵挂
Strawberry Fields forever
永远的草莓地
Strawberry Fields forever
永远…
Strawberry Fields forever
永远...

评论

热度(7)